Przejdź do treści
Wyszukaj w sklepie:

FAQ

KONTAKT Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA

1. W jaki sposób mogę skontaktować się z Kerabike?

Zapraszamy do kontaktu drogą mailową na adres: sklep@kerabike.pl lub telefonicznie pod numerem +48 690 866 500.

2. W jakich godzinach mogę się skontaktować z Kerabike?

Infolinia sklepu czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

W weekendy możliwy jest tylko e-mailowy pod adresem: sklep@kerabike.pl

MOJE KONTO

1. W jaki sposób mogę usunąć swoje konto w sklepie Kerabike?

W celu usunięcia konta, należy skontaktować się z administratorem sklepu poprzez adres e-mailowy: sklep@kerabike.pl

2. Co zrobić, gdy nie mogę się zalogować na swoje konto?

Prosimy sprawdzić czy adres e-mail jest wpisywany poprawnie.

Prosimy sprawdzić czy ustawione podczas rejestracji hasło zostało poprawnie wpisane.

Jeśli mimo poprawnego maila oraz hasła nadal nie można się zalogować, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 690 866 500, bądź mailowy na adres: sklep@kerabike.pl

3. Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła?

W tej sytuacji należy kliknąć przycisk Nie pamiętasz hasła? w miejscu logowania, a następnie podać nazwę użytkownika lub adres e-mail użyty podczas rejestracji. Otrzymasz tymczasowy link do zresetowania hasła.

4. Jak założyć konto w sklepie Kerabike?

Aby założyć konto, należy kliknąć w Moje konto z ikoną ludzika na samej górze strony głównej.
W celu założenia konta w miejscu Zarejestruj się należy podać nazwę użytkownika, adres e-mail oraz ustawić hasło. Następnie należy wypełnić wszystkie wymagane informacje.

PŁATNOŚCI

1. Jakie są metody płatności?

Zamówienie można opłacić za pomocą systemu płatności online PayPro SA. Znajdziesz tam m.in. opcję szybkiego przelewu internetowego, BLIK-a, płatności kartą, możliwością płatności rozłożonej na raty czy płatności odroczonej PayPo oraz P24NOW. Opcja rat dostępna jest dla zamówień od 300 zł.

Płatności można dokonać także bezpośrednio na nasze konto bankowe poprzez przelew ekspresowy. Dla wpłat:

  • w walucie PLN: 25 1050 1953 1000 0097 3926 5321

              ING BANK ŚLĄSKI SA

2. Nie udało mi się dokończyć płatności za zamówienie. Co zrobić?

W takim wypadku, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 690 866 500 lub mailowo pod adresem: sklep@kerabike.pl

3. Czy mogę zapłacić za zamówienie za pośrednictwem opcji za pobraniem?

Niestety, nie posiadamy tej opcji płatności w swojej ofercie. Każdy produkt zakupiony poprzez nasz sklep należy opłacić w momencie składania zamówienia.

4. Na czym polega opcja odroczonej płatności PayPo?

Odroczenie płatności z PayPo jest bardzo proste. Wystarczy, że w momencie wybierania opcji płatności wybierzesz Przelewy24, a następnie PayPo jako metodę płatności za zakupy. W ciągu ułamków sekundy PayPo sprawdzi Twoją wiarygodność kredytową i potwierdzi możliwość dokonania zapłaty. PayPo oferuje odroczenie płatności o 30 dni bez żadnych dodatkowych kosztów dla kupującego. W tym czasie możesz podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na 4, 5 lub 6 wygodnych rat.

5. Na czym polega opcja odroczonej płatności P24NOW?

To nowa metoda płatności odroczonej Limit P24NOW od Przelewy24. Wystarczy, że w momencie wybierania opcji płatności wybierzesz Przelewy24, a następnie P24NOW jako metodę płatności za zakupy. Wniosek dotyczący płatności odroczonej wypełniasz tylko raz. Sam decydujesz, jak chcesz spłacić zobowiązanie. Masz do wyboru płatność ratalną lub spłatę aż do 54 dni od transakcji.

6. Czy mogę kupić produkt na raty?

Tak, z Przelewy24 oferują opcję rat online. Zakup na raty umożliwia zrealizowanie transakcji z uzyskaniem kredytu lub pożyczki w ciągu zaledwie 15 minut. Dogodny harmonogram ratalny pozwala na rozłożenie spłaty na okres od 3 do 36 miesięcy.  E-raty dostępne są dla zamówień wynoszących powyżej 300 zł. W celu skorzystania z rat online wybierz Przelewy24 jako opcję płatności, a następnie E-RATY. Zostaniesz przekierowany na stronę banku, gdzie należy wypełnić elektroniczny formularz kredytowy. Po maksymalnie kilkunastu minutach otrzymasz odpowiedź. Po pozytywnej weryfikacji wniosku kredytowego pozostanie Ci zaakceptowanie umowy online. Umowa transakcji zostanie sfinansowana przez bank, a pożyczone środki trafią bezpośrednio na konto administratora, dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie opłacone.

PRODUKTY

1. Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie należy założyć konto użytkownika lub zalogować się*, dodać interesujący Cię produkt do koszyka, wypełnić potrzebne dane do wysyłki, a następnie opłacić zamówienie za pośrednictwem dostępnych opcji płatności.

* Możesz także złożyć zamówienie jako „Gość” wypełniając potrzebne dane do wysyłki.

2. Zakupiony produkt okazał się uszkodzony. Co mam zrobić?

Jeżeli zakupiony produkt okazał się uszkodzony, a opakowanie zewnętrzne nosi ślady uszkodzeń prosimy o skontaktowanie się z firmą kurierską, która dostarczyła zamówienie, a następnie prosimy spisanie protokołu szkody i zachowanie opakowania. Zalecamy, aby od razu spisywać protokół uszkodzenia przesyłki w obecności kuriera podczas doręczenia przesyłki, nawet jeśli nie jest się pewnym czy produkt w środku został uszkodzony czy nie.

Jeżeli opakowanie zewnętrzne nie nosiło śladów uszkodzeń, a zakupiony produkt posiada wadę prosimy w pierwszej kolejności o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres sklep@kerabike.pl. Następnie prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą złożenia reklamacji znajdującą się w zakładce REKLAMACJE.

WYSYŁKA

1. Jak długo będę czekać na przesyłkę ze swoim zamówieniem?

Dostępność towarów oferowanych w sklepie jest zmienna. Nie wszystkie towary dostępne na stronie sklepu www.kerabike.pl w zakładce „Sklep” dostępne są z opcją wysyłki w 24 godziny.
Każde ogłoszenie dostępne na stronie sklepu posiada informację o dostępności konkretnego produktu, czasie jego dostawy i czasie wysyłki. Przed złożeniem zamówienia prosimy o dokładne zapoznanie się z informacją na temat dostępności produktu i czasie jego wysyłki.
W przypadku zamówienia kilku produktów, których czas dostawy jest zróżnicowany, zamówienie zostanie dostarczone jedną przesyłką w terminie odpowiadającym najdłuższemu z terminów oczekiwania wskazanemu dla zamówionych produktów, widocznemu przy każdym z produktów w sklepie

2. Jakie są formy dostawy?

Przesyłki krajowe jak i międzynarodowe realizowane są przez firmę kurierską.

3. Jaki jest koszt dostawy?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu kraju dostawy. Koszt przesyłki na terenie Polski to 20 zł, natomiast przesyłki międzynarodowe zaczynają się od 80 zł.
Nie wysyłamy przesyłek płatnych za pobraniem.

4. Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

Niestety nie stosujemy tej formy odbioru zamówień. 

ZWROTY

1. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki masz prawo zwrócić zamówiony produkt bez podania przyczyny zwrotu. Ze względów higieny i bezpieczeństwa prawo do odstąpienia od umowy i prawo do zwrotu nie mają zastosowania do produktów zaliczających się do bielizny osobistej, w tym przypadku skarpet kolarskich. Pozostałe towary oferowane na stronie Sklepu podlegają zwrotowi.

2. Jak zwrócić zamówiony produkt?

Pamiętaj, że na zwrot produktu zakupionego w Sklepie w ciągu 14 dni od daty odbioru towaru. W celu zachowania terminu do odstąpienia od umowy należy wysłał wraz z towarem oświadczenie o odstąpieniu od umowy/ formularz na adres e-mail sklep@kerabike.pl i dołączyć go do paczki zwrotnej. Szczegółowe informacje oraz procedurę zwrotu znajdziesz w zakładce ZWROTY.

 

Skontaktuj się z nami​

Dbamy o twoją prywatność! Strona www.kerabike.pl wykorzystuje pliki cookie, aby korzystać z serwisu prosimy zaakceptować naszą Politykę prywatności