Zgodnie z przepisami Klient ma prawo do reklamacji nabytego towaru. W przypadku otrzymania Towarów z wadą, Klient może odesłać zakupiony Towar do Sklepu w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami. Zgłoszenia reklamacyjne należy przesłać na adres: sklep@kerabike.pl.
PROCEDURA ZŁOŻENIA REKLAMACJI
- Prosimy o poinformowanie nas poprzez zgłoszenie reklamacyjne wysłane na adres mailowy: sklep@kerabike.pl.
- Następnie prosimy o pobranie wzoru formularza reklamacji, wydrukowanie go, a następnie wypełnienie.
- Kolejnym krokiem jest zapakowanie reklamowanego produktu w oryginalną folię i dołączenie formularz zwrotu do koperty, foliopaku lub kartonu.
- Prosimy o zaadresowanie paczki pocztowej lub kurierskiej na nasz adres: Kerabike- myjnie rowerowe, ul. Żabia 26, 24-220 Niedrzwica Duża.
- Informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
- Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem Klient otrzyma od nas mail potwierdzający jej odbiór.
- Zgodnie z regulaminem sklepu reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odbioru przesyłki.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, naprawimy lub wymienimy reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa, dokonamy zwrotu środków w wysokości pełnej kwoty zamówienia wraz z kosztem przesyłki zwrotnej poniesionym przez Klienta.
- Zwroty kosztów transakcji za reklamowane produkty realizowane są przelewem bankowym.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych. 12. Reklamacji nie podlegają produkty, których wady powstały w skutek naturalnego zużywania się produktu; uszkodzeń mechanicznych; odbarwień powstałych w skutek nieprawidłowego użytkowania produktu; przemoczenia.